1. Objednání zboží
Zboží lze objednávat prostřednictvím:
- e-mailu: objednávky info@servisnitechnika.cz
- telefonu +420 775 938 302
- přímo přes internetový obchod/košík.
Všechny ceny jsou konečné vč. 21% DPH, není-li uvedeno jinak.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.
2. Soukromé/Firemní objednávky
Veškeré zboží je možno objednávat bez předchozí registrace e-mailem nebo telefonicky. Pokud se zákazník zaregistruje tak i přímo z www stránek, v tomto případě musíme znát pro úspěšné dokončení objednávky Vaše kompletní kontaktní a doručovací informace jako je především jméno, příjmení, celá adresa, telefonické spojení a e-mailová adresa. V případě, že je objednávka "firemní", musí obsahovat: i obchodní název firmy, IČ, DIČ, přesnou adresu a jméno objednávajícího.
3. Termín dodání
Veškeré námi nabízené zboží máme skladem, u tohoto zboží je dodací doba 1-2 pracovní dny (převážně je zboží doručeno již druhý den od objednávky provedené do 16:00). Termíny dodání, uváděné u jednotlivých kol, jsou nezávazné, mohou se nepatrně lišit od uvedených, mají informační charakter a podléhají našemu potvrzení.
4. Úhrada za zboží
Možné způsoby úhrady:
a) platba v hotovosti při převzetí zboží (osobní odběr)
b) platba předem (zaslání poštou nebo přepravní společností), náklady na dopravu dle platného cenníku přepravních společností
c) bankovním převodem z Vašeho účtu - odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR
d) na dobírku po celé ČR
e) platbou třetí společností (úvěrem, leasingem)
- Cena dopravy ze závislá na vzdálenosti k zákazníkovi a váze zařízení. Na dotaz rádí sdělíme dle platného ceníku přepravních společností. -
5. Převzetí zboží / doručení zboží / zpětný odběr
Objednané zboží je možno převzít buď osobně ve skladech v Karlových Varech, nebo je doručeno přepravní službou po celé ČR. V případě osobního odběru nás prosím předem kontaktujte. Po dohodě je zboží možno převzít i o víkendech či svátcích. Zboží zasílané přepravní službou si při převzetí řádně prohlédněte a zkontrolujte - především není-li obal poškozen. Na pozdější reklamace z důvodu viditelného mechanického poškození obalu, které mohlo přejít až na zboží nebude brán zřetel.
6. Záruka
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Prodejce plně odpovídá u nového zboží za skryté výrobní a materiálové vady ve smyslu ustanovení Občanského zákoníku nebo Obchodního zákoníku, a to po dobu 24 měsíců ode dne zakoupení výrobku. Záruka se nevztahuje na vady způsobené neoprávněným zásahem, v důsledku použití zboží k jiným než určeným účelům, nevhodným skladováním, neodbornou montáží (veškeré zboží musí být montováno i demontováno v odborném servise - doklad uschovejte pro případné reklamace), mechanickým poškozením, které není způsobeno opotřebením vzniklým obvyklým užíváním, výrobek byl vystaven nadměrnému zatížení (v rozporu s předpisy nebo doporučením výrobce), živelnými pohromami nebo vyšší mocí.
7. Reklamace
Reklamace se řídí Občanským zákoníkem, Obchodním zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele. V případě vady zboží, která se projeví v průběhu záruční doby, má zákazník právo na jeho bezplatnou opravu nebo výměnu o které rozhoduje prodejce. Záruční doba se pozastavuje ode dne uplatnění reklamace až do doby, kdy byl kupující povinen věc převzít. Záruční doba se tedy prodlužuje o dobu vyřizování reklamace. Kupující může požadovat také slevu. V tomto případě bere kupující na vědomí, že vady, na které byla sleva poskytnuta, nelze již v budoucnu reklamovat. Zboží máte možnost po předchozí domluvě doručit k reklamaci osobně, poslat poštou nebo přepravní službou (v žádném případě ne na dobírku !). V případě zasílání je kupující povinen zboží zabalit tak, aby nedošlo k jakémukoliv poškození ! Na reklamace vzniklé např. při přepravě nebude brán zřetel ! Takovéto zboží nepřebírejte. U použitého zboží nelze reklamovat "vady" které vznikly nebo mohly vzniknout v důsledku předchozího používání. Reklamované zboží musí být čisté a nepoškozené (samozřejmě kromě případné reklamované vady). Reklamační doba začíná běžet dnem doručení reklamovaného zboží na naši adresu. Prodejce nemůže hradit zákazníkovi jeho poplatky z pneuservisu ani jiné poplatky spojené s jeho manipulací se zbožím.
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.
Adresa:
Servisnitechnika.cz - FXPRO
Sedlečko ,362 72 Kyselka
8. Odstoupení od smlouvy
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od kupní smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží. Osobní doručení není z technických důvodů možné. Po obdržení takto vráceného zboží prodávající zákazníkovi po kontrole zboží vrátí zpět odpovídající částku (zkrácenou o poštovné a bankovní či poštovní poplatky) převodem na účet či složenkou na adresu a to ve lhůtě 30ti pracovních dnů. Neposílejte zboží na dobírku ! Právo na odstoupení od kupní smlouvy se nevztahuje na zboží dodané na zakázku nebo upravované na míru, dle přání kupujícího. Koupě zboží, kde je kupujícím podnikatel/firma se neřídí občanským zákoníkem, ale obchodním zákoníkem, a v tomto případě nelze od kupní smlouvy odstoupit. Prodejce si vyhrazuje právo na jednostranné odstoupení od smlouvy. Zaplacená záloha či celá částka se v tomto případě vrací zákazníkovi v plné výši. Prodejce nenese jakoukoliv odpovědnost vůči zákazníkovi nebo třetím osobám za případné škody, vzniklé opožděným dodáním zboží nebo nedodáním zboží.
9. Ochrana osobních dat
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu dodavatel sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami, inzercí a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do "zákaznické sekce". Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na info@servisnitechnika.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.
10. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.servisnitechnika.cz stejně jako ve svých provozovnách nejméně měsíc před účinností nových obchodních podmínek.
Kontakty:
Kancelář:
FxPro s.r.o.
Praha 10, Strašnice, Nad olšinami 448/5
IČ: 04790570
Provozovna sklady
Sedlečko (areál fa Golem) ,362 72 Kyselka